შეფასების სქემები


შეფასების   სქემა

კრიტერიუმები
კარგი
საშუალო
ცუდი
კომუნიკაციური-უნარჩ ვევები
ყოველთვის გასაგებად აყალიბებს მოსაზრებას და თანმიმდევრულად ავითარებს მას
ხშირად  მოჰყავს ადეკვატური არგუმენტები და მაგალითები
ვერ გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
ენობრივი-უნარ ჩვევები
ყოველთვის მეტყველებს გასაგებად, სალიტერატურო ენის ნორმების დაცვით
ხშირად  იყენებს მსჯელობითი ტექსტისათვის დამახასიათებელ ენობრივ კონსტრუქციებს
სათანადოდ ვერ იყენებს ჟესტ-მიმიკას და მსჯელობისას ვერ იყენებს ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებს
შემოქმედებითი-უნარ  ჩვევები
აქვს საინტერესო მოსაზრებები, მოჰყავს ორიგინალური არგუმენტები
ხშირად  მოჰყავს არგუმენტები და ასაბუთებს მოსაზრებებს
ვერ ახერხებს  არგუმენტების დასაბუთებას და აქვს არასაინტერესო მოსაზრებები

 ჯგუფური მუშაობა-შეფასების სქემა


( 1.ჯგუფისშეფასება;   2.ჯგუფისთითოეულიწევრისშეფასება
#1.                                                                   #2.
1.ჯგუფი იყო ერთიანი
დიახ
არა
1.თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან;


2.ჯგუფის წევრები თანამშრომლობდნენ;


2.შემოაქვს ახალი იდეები;


3. ჯგუფმა შეასრულა დავალება;


3. გარკვეულია ჯგუფური მუშაობის არსში;


4. ჯგუფი ჩაეტია დროში;


4. უსმენს სხვის მოსაზრებებს;


5. ჯგუფი იყო მობილიზებული;


5.არგუმენტირებულად მსჯელობს;


6. ჯგუფი იყო კრეატიული;


6.აზროვნებს სწარაფად;


7.დაიცვა ეთიკის ნორმები;


7.იცავს ეთიკის ნომრებს;


8.იყო/დისციპლინირებული;


8.იყო დისციპლინირებული











ზეპირი გამოსვლა/პრეზენტაცია-შეფასების სქემა




1.      მეტყველებს გამართულად;
დიახ
არა
2.      მეტყველებს საინტერესოდ;


3.      ფლობს აუდიტორიას;


4.      მეტყველების ტემბრი და ტემპი ნორმალურია;


5.      სრულყოფილად გადმოსცემს ინფორმაციას;


6.      იყენებს ჟესტ-მიმიკას;


7.      საუბრობს გამომეტყველებით;


8.      იყენებს თვალსაჩინო მასალას;






სხვადასხვა სახის ტექსტების შედგენა-შეთხზვა
შეფასების სქემა


1.      ნაწერი აზრობრივად გამართულია;
დიახ
არა
2.      მოსაზრება არგუმენტირებულია;


3.      გამოყოფილია აბზაცები;


4.      დაცულია პუნქტუაცია;


5.      დაცულია მართლწერა;


6.      გამოყენებულია ფანტაზია/წარმოსახვა;









ჩართულობა
აქტიუ                       შეფასების  კრიტერიუმები  ინდივიდუალური                                                                             რად  მონაწილეობსსვამს  კითხვებს,
გამოთქვამს  მოსაზრებებს
აქტიურად  მონაწილეობს, სვამს  კითხვებს, თუნდაც ერთხელ  გამოთქვა საკუთარი მოსაზრება
იშვიათად მონაწილეობს,
იშვიათად სვამს კითხვებს, არ გამოთქვამს მოსაზრებებს.

მოსმენის  უნარი
არა მხოლოდ  უსმენს, არამედ ახდენს სხვისი აზრების ინტეგრირებას.

ყოველთვის უსმენს.

არ უსმენს, არ აინტერესებს.

ქცევა
თითქმის არსოდეს არღვევს ქცევის წესებს.
იშვიათად არღვევს ქცევის წესებს
ზოგჯერ არღვევს ქცევის წესებს.


მომზადების დონე


თითქმის ყოველთვის  მომზადებულია.


უფრო ხშირად მომზადებულია.


იშვიათადაა მომზადებული.








     ჯგუფური  მუშაობის შეფასების  კრიტერიუმები
დან.2
N
კრიტერიუმები
              ქულები
უმაღლესი
     
კარგი
     
საშუალო
      

1.

ყველა წევრი ჩართულია





2.

დროის მართვა




3.

ჯგუფის წევრები უსმენენ ერთმანეთს




4.
თანამშრომლობენ
( აზრის გამოხატვის თანაბარი პირობები)




5.
ჯგუფის წევრები  სვამენ კითხვებს










   პრეზენტაციის  შეფასების  კრიტერიუმები
დან.3
N
      კრიტერიუმები
          დონეები
1.
 მასალის  სრულყოფილად, გარკვევით  და  საინტერესოდ  გადმოცემა
საუკეთესო

  
კარგი


საშუალო


2.
დროის  კონტროლი



3.
კითხვებზე  სრულყოფილი  პასუხი



4.
პრეზენტაციის  ფორმის  სრულყოფილება



5.
კონტაქტი  აუდიტორიასთან









No comments:

Post a Comment