გაკვეთილის გეგმა
საგანი _ მათემატიკა
პედაგოგი---ლელა ზვიადაური
სწავლების
საფეხური __დაწყებითი
ჩატარების თარიღი----05.04.2017
კლასი _ I 3
მოსწავლეთა რაოდენობა __ 20
თემა _ რიცხვები
20-მდე და მოქმედებები
მათზე.
მიზანი _ შეძენილი
ცოდნის განმტკიცება, უნარ-ჩვევების პრაქტიკაში გამოყენება
მოსალოდნელი
შედეგები :
მათ. I. 1. მოსწავლეებს შეუძლიათ
ერთმანეთს შეუსაბამონ რიცხვები და რიცხვითი სახელები;
მათ. I.
2. მოსწავლეებს შეუძლიათ რიგობრივი
რიცხვითი სახელების
ადეკვატური გამოყენება;
მათ. I. 3.
მოსწავლეები იყენებენ რიცხვებს
შორის დამოკიდებულებებს
შეკრება-გამოკლების მოქმედებებში
და უცნობი წევრის
პოვნისას; ამოცანების ამოხსნისას;
მათ. I. 4.
მოსწავლეს შეუძლია რაოდენობის
შეფასება და შედარება;
მათ. I.
5. მოსწავლეს შეუძლია
განავრცოს რაიმე პერიოდული
მიმდევრობა კანონზომიერების დადგენის
საფუძველზე;
მოსწავლეთა
წინარე ცოდნა :
·
რიცხვების ამოცნობა
და წაკითხვა 20-ის ფარგლებში;
·
რიცხვების შეგდენილობის
ცოდნა ( რიცხვების დაშლა ) 20-ის ფარგლებში;
·
,,შეკრების“
, ,,გამოკლების“ და ,,ტოლობის“ ცნებების
სხავდასხვა კონტექსტში აღწერა;
·
,,ით“- მეტს და ,,ით“ ნაკლებს დაკავშირება
შეკრება- გამოკლებასთან;
·
,,<“ , ,,>“ და ,,= „
ნიშნების ადეკვატური გამოყენება;
N
|
აქტივობა
|
მეთოდი
|
კლასის ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო
|
აქტივობის მისაღწევი
შედეგები
|
1
|
I ფაზა
(განწყობა
გაკვეთილისთვის)
ეკრანზე ვაჩვენებ
რიცხვებს და დავსვამ ფრონტალურ კითხვებს;
სლაიდზე
მოცემული ილუსტრაციის მიხედვით მოსწავლეები , შეადარებენ რაოდენობებს.; გამოიყენებენ უტოლობის ნიშნებს;
ზეპირი
განმავითარებელი
შეფასება
|
გონებრივი იერიში
|
ინდივიდუ
ალური
|
დაფა, ეკრანი,
კომპიუტერი
1,2,3,4,5,6,7,8,9,
10
|
·
5წთ.
|
მოსწავლეები ასახელებენ
მითითებულ რიცხვებს და საუბრობენ ამ რიცხვების შესახებ;
მათ.1.1
მათ.1.2
|
2
|
II
ფაზა
(სიღრმოსეული
წვდომა, ცოდნა)
გავზარდოთ
და შევამციროთ რიცხვები;
ბარათების
გამოყენებით ეკრანზე ნაჩვენები უცნობი შესაკრების
პოვნა.
მოსწავლეებმა უნდა
დაადგინონ საძიებელი წევრი.
ზეპირი
განმავითარებელი, წამახალისებელი
შეფასება
|
გონებრივი იერიში
|
ინდივიდუ
ალური
|
დაფა, ცარცი, ეკრანი, მონიტორი.
7 + =15;
16 +
= 20
1
5 + = 19
|
·
7წთ.
|
მოსწავლეები იმსჯელებენ ,აყალიბებენ უცნობი შესაკრების
პოვნის წესს.
იპოვიან და
ჩასვამენ უცნობ წევრს;
მათ.1.3
|
3
|
აქტივობა
„პოლიციელობანა“
ვაწვდი საძიებელი რიცხვის შესახებ ინფორმაციას .(ეს რიცხვი შედგება 7-ისგან და 8-ისგან, 19-ზე 6-ით ნაკლებია და ა.შ.)
დაალაგონ
რიცხვები ზრდადობის მიხედვით
I
ზეპირი განმავითარებელი შეფასებები
მუსიკალური
წუთშესვენება
|
გონებრივი
იერიში
|
მთელ კლასთან
|
დაფა, ცარცი, ეკრანი, სათამაშო მობილური ტელეფონები
|
·
5წთ.
1წთ.
|
მოსწავლეები
პოულობენ დაკარგულ რიცხვებს .
ალაგებენ
რიცხვებს ზრდადობის მიხედვით.
მათ.I.3.
|
4
|
კლასს ვუჩვენებ
სლაიდებს, სადაც ნახატისა და გამოსახულების მიხედვით, უნდა შეადგინონ ამოცანები
|
სოკრატული
თანამშრომლო
ბითი
|
ინდივიდუალური (მთელი კლასი)
|
საწერი საშუალებები,
დაფა, ცარცი,
ეკრანი;
|
·
10 წთ.
|
მოსწავლეები
აკეთებენ ამოცანის მოკლე
ჩანაწერს _ ამოცანის ოთხივე
ნაწილის გამოყოფით,
ახდენენ ამოცანის რთული
ნაწილის დაყოფას მარტივ
ნაწილებად შედეგის უფრო
ადვილად მისაღწევად, იცავენ
წერით ინსტრუქციებს.
მათ.1.3
მათ.1.4.
|
5
|
ეკრანზე ვაჩვენებ რიცხვთა
მიმდევრობას;
მოსწვლეებმა უნდა განაგრძონ მიმდევრობა მომდევნო 2 წევრით.
მოსწავლეებმა
უნდა დაადგინონ კანონზომიერება.
ზეპირი განმავითარებელი შეფასება
|
სოკრატული
აღმოჩენითი;
|
ინდივიდუ
ალური;
|
ეკრანი
12, 14, 16, 18, 20
13,15,16,17,
|
·
5წთ.
|
მოსწავლეები
დაკვირვების გზით განაგრძობენ მიმდევრობას
მათ.I.5.
მოსწავლეები აკვირდებიან,
რა კანონზომიერებითაა რიცხვები განლაგებული და რომელი არღვევს
კანონზომიერებას.
მათ.I.5.
|
7
8
|
გაკვეთილის
შეფასება / შეჯამება; საშინაო სამუშაოს მიცემა
III ფაზა
(რეფლექსია)
|
1წთ.
1წთ.
|
No comments:
Post a Comment