შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
|
კარგი
|
საშუალო
|
ცუდი
|
|
კომუნიკაციური-უნარჩ ვევები
|
ყოველთვის გასაგებად აყალიბებს მოსაზრებას და თანმიმდევრულად ავითარებს
მას
|
ხშირად მოჰყავს ადეკვატური არგუმენტები
და მაგალითები
|
ვერ გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
|
|
ენობრივი-უნარ ჩვევები
|
ყოველთვის მეტყველებს გასაგებად, სალიტერატურო ენის ნორმების დაცვით
|
ხშირად იყენებს მსჯელობითი ტექსტისათვის
დამახასიათებელ ენობრივ კონსტრუქციებს
|
სათანადოდ ვერ იყენებს ჟესტ-მიმიკას და მსჯელობისას ვერ იყენებს ენობრივ-გრამატიკულ
ფორმებს
|
|
შემოქმედებითი-უნარ ჩვევები
|
აქვს საინტერესო მოსაზრებები, მოჰყავს ორიგინალური არგუმენტები
|
ხშირად მოჰყავს არგუმენტები
და ასაბუთებს მოსაზრებებს
|
ვერ ახერხებს არგუმენტების დასაბუთებას
და აქვს არასაინტერესო მოსაზრებები
|
|
(
1.ჯგუფისშეფასება; 2.ჯგუფისთითოეულიწევრისშეფასება
#1. #2.
1.ჯგუფი იყო ერთიანი
|
დიახ
|
არა
|
1.თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან;
|
|
|
2.ჯგუფის წევრები თანამშრომლობდნენ;
|
|
|
2.შემოაქვს ახალი იდეები;
|
|
|
3. ჯგუფმა შეასრულა დავალება;
|
|
|
3. გარკვეულია ჯგუფური მუშაობის არსში;
|
|
|
4. ჯგუფი ჩაეტია დროში;
|
|
|
4. უსმენს სხვის მოსაზრებებს;
|
|
|
5. ჯგუფი იყო მობილიზებული;
|
|
|
5.არგუმენტირებულად მსჯელობს;
|
|
|
6. ჯგუფი იყო კრეატიული;
|
|
|
6.აზროვნებს სწარაფად;
|
|
|
7.დაიცვა ეთიკის ნორმები;
|
|
|
7.იცავს ეთიკის ნომრებს;
|
|
|
8.იყო/დისციპლინირებული;
|
|
|
8.იყო
დისციპლინირებული
|
|
|
ზეპირი გამოსვლა/პრეზენტაცია-შეფასების სქემა
1.
მეტყველებს გამართულად;
|
დიახ
|
არა
|
2.
მეტყველებს საინტერესოდ;
|
|
|
3.
ფლობს აუდიტორიას;
|
|
|
4.
მეტყველების ტემბრი და ტემპი ნორმალურია;
|
|
|
5.
სრულყოფილად გადმოსცემს ინფორმაციას;
|
|
|
6.
იყენებს ჟესტ-მიმიკას;
|
|
|
7.
საუბრობს გამომეტყველებით;
|
|
|
8.
იყენებს თვალსაჩინო მასალას;
|
|
|
სხვადასხვა სახის ტექსტების შედგენა-შეთხზვა
შეფასების სქემა
1.
ნაწერი აზრობრივად გამართულია;
|
დიახ
|
არა
|
2.
მოსაზრება არგუმენტირებულია;
|
|
|
3.
გამოყოფილია აბზაცები;
|
|
|
4.
დაცულია პუნქტუაცია;
|
|
|
5.
დაცულია მართლწერა;
|
|
|
6.
გამოყენებულია ფანტაზია/წარმოსახვა;
|
|
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების კრიტერიუმები
დან.2
პრეზენტაციის შეფასების
კრიტერიუმები
დან.3
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
No comments:
Post a Comment